SISTEMI DI PARCHEGGIO AUTOMATISMATICI : COME SCEGLIE L'EQUIPAMENTE DI PARCHEGGIO GIUSTA ?COME URGANIZZà UN SISTEMA DI PARKING PAGANTE ?

SISTEMI DI PARCHEGGIO AUTOMATISMATICI : COME SCEGLIE L'EQUIPAMENTE DI PARCHEGGIO GIUSTA ?COME URGANIZZà UN SISTEMA DI PARKING PAGANTE ?

Longu hè andatu i ghjorni chì u parcheghju era un locu separatu induve e vitture in un ordine micca specificatu si stavanu una dopu à l'altru.À u minimu, a marcatura, un assistente di parcheghju, l'assignazione di parcheghji à i pruprietarii hà permessu di urganizà minimamente u prucessu di parcheghju. 

Oghje, u più populari hè u parcheghju automaticu, chì ùn hà micca bisognu di i sforzi di l'impiegati per regulà u prucessu di parcheghju.Inoltre, ùn ci hè micca bisognu di espansione una produzzione o un edifiziu d'uffiziu solu perchè ùn ci hè micca abbastanza spaziu per parcheghju di e vitture di a cumpagnia.

I sistemi di parcheghju autumàticu permettenu parcheghju in parechji livelli, assicurendu una sicurità cumpleta per ognuna di e vitture parcheggiate.

Per automatizà u parcheghju, hè necessariu di utilizà l'equipaggiu specializatu.In u risultatu, cù l'aiutu di i sistemi di parcheghju automatizatu, i 2 prublemi più pressanti di u parcheghju mudernu sò risolti:

  1. Riduzzione di l'area necessaria per parcheghju;
  2. Aumentà u numeru necessariu di parcheggi.
mutrade praking risolve u prublema di parcheghju
parcheghju automatizatu
142

U travagliu di u sistema di parcheghju cumplettamente automatizatu hè realizatu per mezu di un software ben cunfiguratu, chì hè aghjurnatu è risponde à i normi è i requisiti di una facilità particulare.

sistema di parcheggio navetta parcheghju roboticu sistema di parcheggio intelligente

Mantene in mente chì hè inaccettabile per sceglie a cieca assolutamente qualsiasi equipamentu Mutrade è implementà in u vostru stabilimentu.Malgradu a versatilità di e soluzioni di parcheghju di Mutrade, nantu à u vostru prughjettu particulari, unu o un altru sistema automatizatu ùn pò micca fà l'usu più efficaci di u spaziu dispunibule se ùn cunsultate micca i specialisti di Mutrade in anticipu. 

 

 

I sistemi di parcheghju automaticu di Mutrade funzionanu in modu autonomu, ancu s'ellu pensa à organizà parcheghju pagatu.Per fà questu, avete bisognu di truvà è cumprà parchimetri autonomi, cash desks è barriere in più di l'equipaggiu standard.Per piacè nutate chì Mutrade ùn furnisce micca suluzioni di u sistema di fattura, ma e pussibulità di integrazione cù tali sistemi ponu esse discututi per un prughjettu specificu cù i specialisti Mutrade.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Nov-28-2022
    8618766201898