CAR LIFT - UNA SOLUZIONE ELEGANTE DI PARKING

CAR LIFT - UNA SOLUZIONE ELEGANTE DI PARKING

Un ascensore di vittura hè una soluzione tecnicamente cumpetente chì risparmia spaziu, tempu è soldi.U casu quandu, quandu decide di cumprà, u valore vene prima, micca u prezzu.A volte, senza l'usu di tali equipaghji, ùn hè micca pussibule di furnisce una entrata à u garage sotterraneo.Spessu cù u so aiutu risulta per salvà u spaziu in u garage

FP-VRC
S-VRC

Hè pussibule cundizzioni di distinguiri trè aree principali di applicazione di vari ascensori:

  • Parcheghju automaticu verticale di vitture - una in una minera sottu à l'altru.
  • Ascensu è parcheghju una vittura sopra l'altra cù un spaziu di parcheggio limitatu.
  • Ascensore per alzà è calà e vitture in u garage sotterraneo.

U principiu di funziunamentu di u parking intelligente hè simile à l'elevatore di solitu - movendu a piattaforma cù a carica in a direzzione verticale.

Opzioni di parcheggio per l'ascensore

cangku_zhong2

Vantaggi di l'elevatori di vittura

Un garage sotterraneo cù un ascensore hè una soluzione veramente innovativa è assai pratica.Una casa cù un garage sotterraneo acquista esclusività è fabricabilità incredibile.

Stu garage radduppia l'area di parcheghju.

Per parechji, un tali garage doppiu sotterraneo in a casa ùn hè micca un lussu, ma una necessità, per via di u spaziu di parcheghju limitatu.

Pudete mette un tali garage in u paisaghju assolutamente imperceptible.È in certi casi, un ascensore per una vittura ùn hè micca solu u più precisu è compactu, ma ancu l'unicu modu pussibule di mette una vittura in questu garage sotterraneo, induve hè impussibile d'urganizà un check-in in ogni altra manera.

A vittura hè più prutetta da l'influenze esterne è i danni quandu si guarda in terra in un fustu di cimentu impermeabilizatu (un tipu d'autobunker) equipatu di sistemi di ventilazione, riscaldamentu è illuminazione.

Снимок экрана 2022-07-11 в 11.30.33

U vantaghju indubbitu hè u cunsumu d'energia di u sistema di parcheghju à dui livelli: per esempiu, ci vole menu energia per alzà un SUV pesante da a terra cà per bollire 1,5 litri d'acqua in una caldera.A calata di a piattaforma hè realizata in modu naturali, grazia à a gravità è u mecanismu idraulicu. 

Снимок экрана 2022-07-11 в 11.29.57
Снимок экрана 2022-07-11 в 11.30.11
cangku_zhong1

 

Fendu u vostru parcheghju più faciule cù Mutrade, rende a vostra vita più faciule!

Cuncepemu è producimu diverse attrezzature di parcheghju per espansione u vostru parcheghju.Per acquistà l'equipaggiu di parcheghju pruduciutu da Mutrade, avete bisognu di seguità uni pochi di passi simplici:

    1. Cuntattate Mutrade via qualsiasi di e linee di cumunicazione dispunibili;
    2. Inseme cù i specialisti di Mutrade per sceglie una soluzione di parcheghju adatta;
    3. Cuncludite un cuntrattu per a fornitura di u sistema di parcheghju sceltu.

Cuntattate Mutrade per u disignu è a fornitura di parcheghji !Riceverete una soluzione prufessiunale è cumpleta à i prublemi di aumentà i parcheggi in i termini più favurevuli per voi!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Jul-11-2022
    8618766201898