QUÈ NE DI NIVELLU DI QUALITÀ DI MUTRADE CAR PARKING LIFTS?

QUÈ NE DI NIVELLU DI QUALITÀ DI MUTRADE CAR PARKING LIFTS?

I prudutti Mutrade (Hydro-park) sò certificati da TÜV Rheinland.

TÜV Rheinland significa sicurezza è qualità in quasi tutti i campi di l'affari è di a vita.Fundata quasi 150 anni fà, a cumpagnia hè unu di i principali fornitori di servizii di teste in u mondu cù più di 20 000 impiegati è rivenuti annuali di € 2 miliardi.L'esperti altamente qualificati di TÜV Rheinland testanu sistemi tecnichi è prudutti in u mondu, sustenenu a tecnulugia è l'innuvazione cummerciale, furmà e persone in diverse professioni è certificanu sistemi di gestione in cunfurmità cù i standard internaziunali.Cusì, l'esperti indipendenti inspiranu a fiducia in i prudutti, è ancu in i prucessi in catene di valore glubale è flussi di merci.

Ci hè anesempiu di pruduttu per vede a nostra qualitàdettagli.

HP 3130 è 3230 isAscensore per parcheghju di 4 postisviluppatu da Mutrade.HP 3130 è 3230cuncepitu per alzà i veiculi standard di l'automobile o i veiculi di utilità sportiva cù un pesu massimu di 6.000 lire aduprate per furnisce spazii di parcheggio supplementari.

Hydro-Park 3130 è 3230hè u modu più efficau per triplicare o quadruplicà a capacità di i parcheghji tipici per a piazzamentu compactu di vitture è u so almacenamentu sicuru à longu andà.

图片1

Funzioni di cuncepimentu è opzioni supplementarial offre à espansione e capacità

  1. A grande capacità di trasportu vi permette di accoglie veiculi pesanti chì pesanu sin'à 3000 kg ogni piattaforma.
  2. A funzione di spartera post permette installazioni multiple in spaziu limitatu
  3. Sistema di serratura multipusizione anti-falla sicura
  4. Un pacchettu di putere pò esse spartutu da max 6 unità side-by-side
  5. Un pacchettu di putere cummerciale centralizatu opzionale
  6. U quadru di momentu sismicu hè opzionale cum'è rinforzu supplementu

     图片2

50 unità diSoluzione di parcheghju di Car StackerPer i concessionarii Porsche in Manhattan

"Truggine, ma verificate"

Calchì volta i nostri clienti testanu i nostri equipaghji di parcheghju stessi prima di usà, postu chì una concessionaria Porsche in New York hè stata pruvata da un terzu assuciatu da Porsche per a so concessionaria.

Una prova di carica hè stata realizata, alzendu solu 14 tunnellate per 3 piattaforme, in un mumentu chì a capacità nominale di elevazione di ogni piattaforma hè di 3000 kg.

图片3

I risultati di a prova cunfirmanu questuStacker meccanicu à quattru posti tip HP3130risponde à i criterii per l'ascensori di parcheghju sottu u New York Building Code 2008.

I risultati di a prova sò basati nantu à una carica massima prevista di a piattaforma di 6000 Ibs, chì currisponde à a carica di un veiculu di utilità sportiva Dunque ogni piattaforma di veiculi deve esse caricata cù 12.000 Ibs per un fattore di sicurezza di 2.

 

I requisiti di carica sò stati pruvati cum'è seguente:

a.Ogni piattaforma caricata à u bloccu di sicurità.

b.4 livelli di u parking ascensore (trè piattaforme elevate), ogni piattaforma sopra à u livellu di a terra hè stata caricata da 12 000 liri, in più nantu à ogni piattaforma elevata, hè sottumessu à a forza horizontale di 1000 libbra utilizata simultaneamente cù a carica verticale.A carica tutale per a prova era 36,000 liri di forza verticale, più 3000 liri di putenza horizontale applicata à e plataformi elevate.

c.Per u nivellu 3, l'elevatore di parcheghju (dui piattaforme elevate), ogni piattaforma sopra à u livellu di a terra hè stata carricata da 12 000 liri, in più, ogni piattaforma elevata era horizontale in 1000 liri utilizati simultaneamente cù una carica verticale nantu à a carica.Libbra di forza verticale Plus 2000 liri di putenza horizontale appiicata à a piattaforma elevata.

d.Per un ascensore di parcheghju livellu 2 (una piattaforma elevata), a piattaforma sopra u livellu di a terra hè stata caricata da 12 000 liri, a piattaforma addiziale elevata hè stata sottumessa à una forza horizontale di 1000 liri.

A prova cunfirma chì l'elevatore di parcheghju HP3130 hè fabricatu in cunfurmità cù i normi di sicurità è hà trè piattaforme chì ponu esse elevate cù un massimu di un veiculu nantu à ogni piattaforma.L'elevatore pò esse stallatu fora o in casa.U mecanismu di elevazione hè guidatu idraulicamente è cunnessu à u reservoir di fluidu idraulicu.

Ùn hè mai statu cusì faciule per salvà u spaziu!

Ci piace à vede i risultati di i nostri clienti è cunnosce a so sperienza di travaglià cù u nostru equipamentu di parcheghju meccanicu.

Dopu à i risultati di test ottenuti, u nostru cliente di una concessionaria Porsche hà vistu un vantaghju evidenti in a qualità di u produttu Mutrade pruduciutu è, per maximizà u spaziu di parcheghju, hà acquistatu 50 unità diAscensori di vitture à 4 livelliinvece diAscensori di vitture à 3 livelliper almacenà u so magazzinu di vittura.Vede e foto di riferimentu cù l'elevatori di parcheggio idraulichi Mutrade!

Hydro-Park 3230 (13)
Hydro-Park 3230 (10)
  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 27-May-2021
    8618766201898