PALTFORMI DI SOLLEVAMENTO IDRAULICI

PALTFORMI DI SOLLEVAMENTO IDRAULICI

к — копия
VRC: Conveyor alternativu verticale
piattaforma elevatrice idraulica a forbice mutrade - 副本

MutradeIdraulicaTavola Ascensores avè alta affidabilità è longa vita di serviziu.Tuttuvertical Elevator Lifts pò esse equipatu cù equipaggiu supplementu pertavulini elevatori- recinzioni protettive, è rete;limitatori di l'altezza è l'interasse;giradischi, ecc.Piattaforme idraulichepò esse facilmente integratu in u prugettu.

 

Strutturalmente, upiattaforme elevatricipruduciutu da Mutrade sò spartuti inAscensore à quattru postièpiattaforme elevatrici a forbice, è uascensori a forbice, à u turnu, differ in u tipu di meccanismi di scissor (single, double, triple, with double scissors, etc.), è tutti ponu esse equipati cù diversi tipi di equipaggiu supplementu cum'è un turntable o un trasportatore.L'altezza di elevazione, secondu u mudellu, righjunghji 8-14 metri, a capacità di elevazione hè 10 tunnellate.

к

I piattaforme elevatrici idrauliche sò un equipaggiu di elevazione stazionariu speciale chì hè pensatu per spustà veiculi o merchenzie verticalmente à diverse altezze.In fondu, i plataformi elevatori idraulichi sò aduprati in cumplessi di magazzini per carica è scaricamentu di merchenzie, o nantu à e linee di produzzione - per trasfurmà i prudutti à diversi livelli, è ancu in parcheggi induve hè impussibile d'urganizà un accostu inclinatu.I piattaforme di ascensore sò assai convenienti per furnisce un trafficu intensivu di veiculi o di carichi trà i diversi livelli di edifici è strutture, furnisce un elevatu è abbassamentu rapidu.A Piattaforma Floor To Floor Lift pò ancu esse aduprata cum'è equipaggiu ausiliari in linee tecnologiche, per fà operazioni di assemblea, per simplificà u scaricamentu di camioni in assenza di una rampa, è per altri scopi.

图片1
图片2
图片3
图片4
图片5
图片6
图片7
图片8
图片9
图片10

E piattaforme di elevazione offerte da Mutrade cumplenu cumplettamente i requisiti di sicurezza, anu frames limitanti, stops meccanichi è altri sistemi necessarii chì bloccanu l'operazione di u mecanismu di elevazione in situazioni d'emergenza o sovraccarichi.

Tavoli elevatori a forbice uniche

Tavulini elevatori idraulichi cù un paru di forbici, questu hè u più grande gruppu di piattaforme elevatori di forbici.Una tale popularità di stu tipu d'equipaggiu d'elevazione hè duvuta à a prisenza di un disignu abbastanza simplice, in cunghjunzione cù a versatilità di l'usu.I mudelli di Scissors Hydraulic Ramp cù forbici unichi sò usati in parechji settori di l'ecunumia naziunale - in a produzzione o in l'area di trasferimentu di un magazzinu, in garages o concessionarii di vitture.Si adattanu perfettamente à ogni attività è sò aiutanti ergonomichi affidabili in ogni attività.

E caratteristiche di e tavule idrauliche ponu esse cambiate per risponde à esigenze specifiche di i clienti.Single scissor Lifting platforms pò esse furnitu in parechji culori, cù un inseme di diversi accessori - canopies plegabili (ramps), railings, etc. è i mezi di cuntrollu alternativu.Certi mudelli di l'elevatori di forbici ponu esse furniti in un disignu d'alta forza - per un usu particularmente intensivu.A funziunalità di u pruduttu pò esse aumentata usendu diversi accessori.

IMG_4304 2
к — копия
к — копия
к — копия
к — копия
S VRC Scissor Type Car Lift Platform, elevà e vitture da un pianu à l'altru, cù capacità di elevazione è altezza persunalizata secondu i vostri bisogni.5
Tavoli elevatori cù dui forbici horizontali
S VRC Scissor Type Car Lift Platform, elevà e vitture da un pianu à l'altru, cù capacità di elevazione è altezza persunalizata secondu i vostri bisogni.14
к

Per alzà l'uggetti pisanti è longu, avete bisognu di una tavola elevatrice cù caratteristiche speciale.Cù e piattaforme elevatrici horizontale doppie forbici cuncepite da Mutrade, a suluzione hè à a vostra manu.A piattaforma elevatrice hè dotata di una cumminazione di dui paia di forbici, selezziunate l'altitudine è a lunghezza di a piattaforma elevatrice per ottene u risultatu desideratu.I dui pariglii di forbici sò meccanicamente sincronizati per assicurà u funziunamentu simultaneo.

I tavulini elevatori cù dui forbici horizontali ponu esse furniti in una varietà di culori, fatti à misura per adattà à i bisogni di u cliente, è ancu una varietà d'accessori è mezi di cuntrollu alternativu.Certi mudelli sò dispunibuli in custruzzione d'alta resistenza, in particulare per l'usu pesante.A funziunalità di u pruduttu pò esse aumentata da una gamma di accessori, cum'è un interruttore meccanicu di ascensore è un cuntrollu remoto, etc.

Table élévatrice à ciseaux multiples

Tavola rialzante cù l'arburu o più forbici verticali permettenu di ottene una altezza di elevazione più altu.A maiò parte di i mudelli Scissor Lift Platform Mutrade sò pensati per un usu intensivu.I tavulini elevatori Scissor sò fatti assai accurately, s'è vo misurà a lunghezza di i levers è distanzi centru-à-centru, u delta sarà vanishingly picculu.In cunseguenza, i nostri tavulini elevatori anu una vibrazione minima à alte altezze.

 

Un esempiu di l 'usu di Mutrades Scissor tavulini lifting cù doppiu è triplu forbici verticali hè u so usu cum'è piattaforme di u travagliu, ascensori car floor-à-pavimenti, è ascensori merci.Paragunatu à l'attrezzatura di elevazione tradiziunale, i tavulini verticali doppiu è triple forbici sò una soluzione sicura è efficiente per elevà carichi à l'altezza massima.

Un aumentu di a funziunalità di l'usu di tavulini elevatori di forbici verticali pò esse ottenutu installendu accessori supplementari, cum'è un guardrail, un wicket, canopies incerniere (rampa), tappe di elevazione (interruttori limite), è ancu vari tipi di unità di cuntrollu. .

к
S-VRC (33)
Ascensore idraulico à quattru posti

A piattaforma di elevazione di quattru posti hè un ascensore pesante, chì hè pensatu per spustà e merchenzie è i veiculi trà i livelli.A tavola elevatrice di quattru posti hè a scelta per u cunsumadore cunfidendu, tutte l'ultime tecnulugia sò state aduprate per assicurà l'ascensione è a discesa veloce, stabile è affidabile.Altezza di sollevamento fino a 10.000 mm e capacità di sollevamento 6.000 kg.L'ascensore hà dispositivi di sicurezza chì furnisce l'utilizatori cun un ascensore à quattru posti sicuru è affidabile per l'usu di ogni ghjornu.

A piattaforma Mutrade Modern Four Post Vertical Hydraulic Lift permette di risolve in modu efficace parechji prublemi chì affruntà a merce è l'elevatore di vittura.Pò esse stallatu in grandi centri commerciali, magazzini, ospedali, supermercati è hotel caru.Grazie à l'usu di una trasmissione idroelettrica, a piattaforma elevatrice assicura sempre una alta precisione di arrestu.Crea e cundizioni per a consegna sicura di qualsiasi carica, cumpresa a più fragile.

FP-VRC (5)
к
к
FP-VRC 6

Cunsiglii di mantenimentu:

 

In u prucessu di usuequipaggi di sollevamentu idraulicut, hè necessariu di rializà ogni ghjornu di e macchie di contaminazione apparsu, è ancu di verificà u gradu di operabilità di l'equipaggiu di pumping.Questa azione simplice pò salvà di gastru di soldi seriu in reparazione in u futuru.In u prucessu di mantenimentu diequipamentu elettro-idraulicu, i seguenti tipi di travagliu sò richiesti:

  • Lubricazione periodica di e articulazioni in muvimentu
  • Cuntrolla di cuciture è ghjunti per perdite
  • Verificate u sistema elettricu di l'ascensore, i so elementi, cumpresu u mutore, è ancu a qualità di a cunnessione di cable
  • Verificate l'ancore per a strettezza
  • Verificate a qualità di a tensione di i cables synchro
  • Evaluazione di a sicurità di e cunnessione filettate
  • Verificazione visuale di l'integrità di l'elementi principali di l'ascensore
  • Verificate u sensoru di limitazione di a pusizione di elevazione superiore per l'operabilità
  • Manutenzione di serrature di sicurezza (verificate, pulite, lubrificate se necessariu)
  • Verificate a quantità di oliu in u sistema

Hè da nutà chì i diversi mudelli di ascensori ponu avè certe differenzi in u serviziu assuciatu cù e so caratteristiche di design.

In u prucessu di mantenimentu annuale, inseme cù l'operazioni attuali, una serie di attività supplementari sò realizate:

  • Ispezione di cuciture è struts
  • I zoni di pittura cù danni à u revestimentu
  • Cambia l'oliu in u sistema secondu l'istruzzioni.
к
Scopu di l'applicazioni di e piattaforme elevatori:

I primi tavulini elevatori apparsu circa cinque centu anni fà - dopu sò stati usati in l'affari militari durante l'assediu di e fortezze;e piattaforme sò state stallate sottu à i mura è alimentate da winches chì li elevavanu inseme cù i guerrieri.Oghje, a sucetà mundiale hè "lotta" per un locu nantu à u pianeta, ottimisendu è sfruttendu ogni metru di spaziu.

 

Questa suluzione hà furnitu à i concessionarii di l'auto l'uppurtunità di superà l'ostaculi chì si sviluppanu quandu i veiculi si movenu trà i piani in i showrooms di l'auto.Grazie à u so design adattatu, a tavola elevatrice hè ideale per aghjustamenti rapidi è rimodulazioni interni di showrooms multi-livellu.

Per l'usu privatu, questu hè, prima di tuttu, una excelente opportunità per almacenà una vittura sottu à u pianu, chì radduppia l'area utilizable è à u stessu tempu furnisce una prutezzione insuperabile contr'à intrusioni è furti di vitture.

· Concessionaria di vittura

· Parcheghju multilivellu

· Garage sotterraneo

· Magazzinu

· Alberghi

· Centru cummerciale, etc.

Perchè duverebbe sceglie una tavola elevatrice da Mutrade:

1. Semu un fabricatore, dunque simu rispunsevuli di a qualità di i prudutti è furnisce un bonu serviziu.

2. Fabbrichemu l'equipaggiu à l'ordine secondu i disegni di u cliente.

3. Prezzi cumpetitivi - travagliammu direttamente cù i più grandi pruduttori di metalli, per quessa ùn avemu micca overpay per a materia prima.

 Una piattaforma elevatrice per un magazzinu o un altru scopu hà parechje caratteristiche tecniche.Quandu sceglite, duvete fucalizza nantu à i seguenti parametri:

  1. capacità massima di elevazione;
  2. funziunalità;
  3. Dimensioni.

 I specialisti di Mutrade vi aiuterà à sceglie tavule elevatori è piattaforme elevatrici.

 L'assortiment di i prudutti Mutrade cuntene una varietà di pusizioni, trà quale pudete sceglie l'opzione ottima, più adatta di prufittu.Sì avete qualchì quistione, i nostri gestori di cunsultante vi aiuteranu à cumprà piattaforme elevatrici di i mudelli richiesti à un prezzu attraente.

Per ordini i nostri tavoli elevatori idraulici o riceve cunsiglii supplementari, chjamate +86 532 5557 9606.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 26-sep-2021
    8618766201898