PIATTAFORMA ELEVATRICE IDRAULICA: ASCENSATORE PER GARAGE, PARCHEGGIO E CONcessionaria

PIATTAFORMA ELEVATRICE IDRAULICA: ASCENSATORE PER GARAGE, PARCHEGGIO E CONcessionaria

Ricertamenti, i parcheghji muderni ùn sò micca cumpleti senza un ascensore di merci per calà è elevà e vitture.Edifici residenziali, servizii di vittura, centri cummerciale è cummerciale, ancu e case private sò usati per installà queste piattaforme elevatrici.Parlemu di elli in questu articulu.

Four Post Car Elevator sò un tipu d'attrezzatura di elevazione di carichi pensata per u trasportu verticale di vitture da un livellu à l'altru.Oghje hè indispensabile è hè attivamente utilizatu in supermercati, grandi alberghi è centri cummerciali cù u so propiu parcheghju sotterraneo, l'imprese industriali è i parcheghji in terra è in terra.L'elevatori di vittura sviluppati da Mutrade sò guidati idraulicamente.

FP-VRC (19) - копия
FP-VRC 5
FP-VRC
FP-VRC VIET 3 Seven 3

U vantaghju principale di l'usu di queste Piattaforme Ascensori Floor To Floor hè u risparmiu di spaziu.Per esempiu, se u parcheghju hè situatu sottu à l'edificiu o in i piani sopra.Inoltre, per installà mostre di vitture nantu à unu di i piani superiori di un centru cummerciale, ùn pudete micca fà senza un ascensore di vittura.Un ascensore apertu hè abbastanza per questu.Una capacità di elevazione finu à 10 tunnellate è un sistema di sicurezza affidabile pò ancu esse attribuita à i vantaghji.Ci sò opzioni di bilanciu.Possibilità di sceglie ogni disignu.

I vantaghji di Four Post Hydraulic Car Lift includenu ancu: rapidità di trasportu è carichi minimi nantu à a parte di a custruzzione di l'edificiu, a capacità di utilizà l'ascensori in edifici alti, l'utilizazione in parcheggi aperti multi-livellu, à a bassa temperatura di l'aria, cresce qualità cumpetitiva per via di u cunfortu di u situ.In casu d'incendii o di disastri naturali, questi Elevatori Idraulichi di Carichi ponu esse usatu per evacuà e persone o trasportu squadre di salvezza.(Se l'elevatore hè stallatu in un centru cummerciale o un altru centru cù un altu flussu di visitatori)

CARATTERISTICHE DI UN DESIGN ASCENSORE CAR

 

- In regula, a piattaforma elevatrice hè un puntu di cuntrollu - questu permette à a vittura di esce da l'altru latu quandu si ghjunghje à a tappa desiderata.Hè cunvene quandu l'entrata à u parcheghju è l'uscita sò situati in diverse lati.

- Pavimentu d'aluminiu ondulatu, furnisce una sperienza sicura è minimizza u slipping.U revestimentu hè resistente à carichi dinamichi.

- E dimensioni di a piattaforma persunalizabili permettenu di trasportà vitture di diverse classi, cù dimensioni diverse.

- Stu tipu di Lift Platform in a maiò parte di i casi hè operatu da una persona, menu spessu u cuntrollu hè realizatu automaticamente.

- Dotatu di tutti i sistemi di sicurezza necessarii.

 

Cunsiglii di Mutrade:

U Lift Platform For Cars pò esse equipatu cù paraurti di plastica intornu à tuttu u perimetru di a cabina.Questu evita danni à u revestimentu.

CARATTERISTICHE DI UN TRASMISSIONE IDRAULICA:

- Differisce in u funziunamentu lisu, è, per quessa, a precisione di arrestu, qualità caratteristiche per ogni ascensore idraulicu.

- A precisione di arrestu hè impurtante se a macchina hà una postura bassa o un diametru di rota chjucu

- Altezza di elevazione finu à 15 metri / capacità di elevazione massima finu à 10.000 kg

- Velocità 0,4 m / min

FP-VRC VIET 1 Sette 1
FP-VRC VIET 2 Seven 2
FP-VRC VIET 3 Seven 3

COME TROUVER L'ASCENSORE PERFETTU PER TU GARAGE ?

Ci sò parechji tippi di ascensori di vittura in a gamma Mutrade per diversi scopi.Per ùn esse cunfunditi trà sta varietà, prima di tuttu, hè necessariu di capiscenu induve è cumu l'equipaggiu serà utilizatu.In questu articulu, parlemu di l'elevatori di vitture pensati per i garage in case private è per i parcheggi multi-livellu.

I nostri clienti spessu si dumandanu ciò chì deve cunsiderà quandu sceglie un ascensore per a so vittura, postu chì una compra cusì seria è esige chì ogni dettagliu sia pensatu.Di solitu, installà un ascensore hè una grande suluzione per quelli chì anu bisognu di risparmiu di spaziu o spaziu di parcheghju supplementu (per esempiu, per una seconda vittura, per motociclette, jet skis è altri veiculi motori).

Accuminciamu cù u fattu chì a stallazione di un ascensore à quattru posti ùn hà micca bisognu di una fossa è un travagliu di custruzzione supplementu.L'scelta di stu tipu d'elevatore, prima di tuttu, a maiò spessu depende di a fundazione in a stanza.

Elencu l'attributi principali di un ascensore di vittura:

- Cilindri idraulichi (furniscenu l'elevazione di a piattaforma),

- Stazione idraulica (assicura u funziunamentu di l'ascensore),

- Sistema di cuntrollu (scatola di cuntrollu filatu / telecomando).

图片1

Di sicuru, tutti i cumpunenti deve esse fatta solu di materiali d'alta qualità per affidabilità di usu è una longa vita di serviziu.In quantu à u Mutrade, fabrichemu l'equipaggiu cù i prudutti di metalli di alta qualità in Cina.In più, quandu a struttura hè digià stata fatta, hè sottumessu à un prucessu meccanicu: pulizia di metalli, sgrassatura prima di pittura è pittura stessu.Grazie à stu trattamentu, l'equipaggiu servirà per un bellu pezzu senza corrode.À l'ultima tappa, l'equipaggiu hè sottumessu à teste dinamiche: l'elevatore di vittura hè carricu cù una massa chì supera a capacità di l'elevatore di più di 30%.Accetta chì dopu à una tale prova, pudete esse sicuru di l'affidabilità di u Mutrade Four Post Vertical Hydraulic Car?

IMG_6344
IMG_6348 — копия - 副本

Aduprate un Ascensore Semplice per parcheggiare a vostra vittura?In a maiò parte di i casi, hè un assistente affidabile è a sicurità hè mantinuta à u livellu propiu.Seguendu certi reguli di parcheghju quandu utilizate questi ascensori, pudete esse cunfidenti in u futuru.

Avà chì cunnosci questi aspetti, è forse ispiratu da e pussibilità di a fabricazione muderna, pudete vene cun a piattaforma perfetta di elevazione di vittura per a vostra vittura!Sè di colpu avete qualchì quistione, pudete cercà cunsiglii da i nostri specialisti.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021
    8618766201898