MUTRADE VINCE U PREMIU DI LEADER INDUSTRIA

MUTRADE VINCE U PREMIU DI LEADER INDUSTRIA

MUTRADE ARRIVA A UN ALTU LIVELLU È "ARRIVATA A STELLA"

L'Industria Leader Awards hè un prugramma di premiu prestigiosu chì ricunnosce è premia l'eccellenza in tutti i settori di l'affari elencati in Alibaba.I Premii furnisce una piattaforma per ricunnosce e cumpagnie chì ghjucanu un rolu significativu in a crescita è u sviluppu di u so settore cummerciale.

MUTRADE hè onoratu di esse ricunnisciutu cum'è un capu di l'industria in un affari chì hè altamente cumpetitivu è fieru di l'innuvazione è u cambiamentu.Da u primu ghjornu, u nostru scopu hè stata di furnisce soluzioni di parcheghju meccanicu sicure, amichevuli è convenienti è stu premiu rapprisenta tuttu ciò chì avemu travagliatu in l'ultimi 14 anni "- dice Henry Fei, Chief Executive Officer.

U 21 di ferraghju di u 2023, più di 200 fornitori principali da u nordu di a Cina sò ghjunti à Hangzhou per unisce à a notte "Reach for the Star".

Spettacoli di band, bevande speciali, letture di puesia, cerimonia di premiazione, ghjochi è scherzi - hè tuttu eccitante è eccitante è ùn deve esse mancatu!

Cù una ricca sperienza in u campu di l'equipaggiu di parcheghju, e soluzioni di parcheghju di alta qualità Mutrade anu guadagnatu a fiducia di i clienti in u mondu sanu.

 

TRAVAILU INSIEME

Mutarde hè aperta à novi sfide è cridemu chì a nostra sucetà hà da cuntinuà à cresce è à sviluppà.Semu felici di travaglià cù e persone chì volenu fà una differenza di parcheghju in a so cità, statu o paese.

ASCULTEmu

è fà un equipaggiu di parcheghju adattatu à i bisogni di i clienti

PROPONIMU

una larga gamma di soluzioni di parcheghju chì aiuta à risparmià tempu, soldi è sforzu mentre parcheghja o magazzini vitture

CONSEGUemu

veloce, cumpetente è prufessiunale

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 21-mar-2023
    8618766201898