CONFIGURAZIONE SMART CAR PARK

CONFIGURAZIONE SMART CAR PARK

U sistema di parcheghju intelligente hà parechje cunfigurazioni, secondu u numeru di funzioni è diverse ponu esse simpliciamente divisu in tipu simplice, tipu standard è tipu avanzatu, andemu à cunnosce in dettaglio.

1 、 Tipu simplice
Configurazione simplice adattata per parcheghju cù lpocuo esigenze di bilanciu.Hè principarmenti furnutu cù u dispusitivu di cuntrollu di parcheghju, sistema di cuntrollu di porta, detector di veiculi, etc. Certi sò ancu furnuti cù l'impurtanza è l'esportazione di voci di l'impurtanza è i schermi di parcheghju.Quessi sò cunfigurazioni basi cum'è certi emittenti di carte automatiche, funzioni di cuntrastu di l'imaghjini è equipaghji di intercom.Cusì, un sistema di parcheghju simplice pò registrà solu l'arrivu è i tempi di partenza di i veiculi è i registri di carica.Ci sò qualchi svantaghji à a gestione di i veiculi tempuranee, è l'emissione è a cullizzioni di carte manuali sò richieste, lascendu à i gestori l'opzione di emette veiculi privati ​​​​è carica indiscriminatamente.À u listessu tempu, ùn ci hè micca una funzione di cuntrastu di stampa, è a sicurità di i veiculi ùn pò micca esse garantita bè.

2 、 Tipu standard
U sistema di parcheghju standard hà parechje funzioni basate nantu à un tipu simplice, cum'è a schermu di visualizazione di u spaziu di parcheghju restante, prompts di voce, dispenser di carte, porta intelligente, etc. A più grande diferenza trà i dui hè chì a camera hè dotata di una maghjina di funzione di cuntrastu. , chì pò catturà è salvà l'imaghjini di i veiculi in è fora di u veiculu.Questu ùn pò micca solu assicurà a sicurità di i veiculi, ma ancu seguità l'emergenza dopu un accidentu.À u listessu tempu, registrendu l'imaghjini di i veiculi, a liberazione di u veiculu umanu pò esse evitata.Si pò dì chì a funzione standard di u sistema di parcheghju pò ancu esse usatu.Stu tipu di sistema di parcheghju hè relativamente ideale.

3, Migliuratu
U mudellu rinfurzatu hà più cunfigurazioni chè u tipu standard per risponde à certi esigenze speciali o per migliurà u parcheghju.Sicondu i bisogni specifichi, pò esse aghjuntu intercom, sistema di navigazione di parcheghju, sistema di ricerca inversa, cattura di documenti, cuntrollu di semafori, lettura di carte di longa distanza, chì hè adattatu per alcune zone residenziali high-end è centri commerciali.
Di sicuru, a cunfigurazione di u sistema di parcheghju hè variata.Quì avemu solu dividite in trè tippi.A cunfigurazione specifica dipende da i vostri bisogni.Quì ghjoca solu un rolu principali.

新闻 222

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Apr-08-2021
    8618766201898