U primu equipaggiu di parcheghju 3D intelligente in Nantong hà passatu a prova di accettazione

U primu equipaggiu di parcheghju 3D intelligente in Nantong hà passatu a prova di accettazione

U 12 di dicembre, u primu garage intelligente 3D in Nantong hà passatu a prova di accettazione.Dopu chì u sistema di parcheghju automatizatu hè messu in opera, si integrerà cù a tecnulugia 5g è furnisce funzioni cum'è a riservazione di u telefuninu è l'accessu à a vittura, a navigazione intelligente di parcheghju è u pagamentu in linea attraversu l'app di parcheghju meccanizatu intelligente, chì risolverà in modu efficace u prublema di "difficile". parcheghju è viaghju" per i citadini di Nantong.

Situatu à l'est di u Centru di Serviziu Clienti di u Distrittu di Chongchuan, u Garage Smart Mechanized Car Parking hè 3,323 metri quadrati cù 236 posti di parcheghju, cumprese 24 spazii di ricarica.

A "sapienza" di stu equipamentu di parcheghju 3D intelligente hè chì e vitture ponu accede à u spaziu di parcheghju cù un sistema di parcheghju intelligente programmatu chì hè più simplice è più convenientu di u parcheghju tradiziunale di parcheghju multipla ", dice Yu Feng, direttore di prughjettu di Nantong Smart Garage. .

U prucessu di parcheghju è rinvià a vittura da u sistema di parcheghju: quandu u pruprietariu entra in a vittura in u sistema di parcheghju, u sistema di parcheghju apre automaticamente a porta per u veiculu per entre in u sistema di ascensore, è u sistema di parcheghju duverà una serie di sicurezza. teste in questu spaziu.Dopu à tutti i testi passanu nurmalmente, u pruprietariu pò cliccà nant'à u buttone "start parking" nant'à u screnu di u sistema di parcheghju più vicinu è cunfirmà l'infurmazioni di u veiculu, è poi lascià u garage.U sistema di ascensore moverà u veiculu à u pianu specificatu à u spaziu di parcheghju currispundente, è l'infurmazione di u veiculu serà arregistrata automaticamente.Questu facenu parcheghju è piglià una vittura più còmuda è più veloce.U pruprietariu hà solu à u buttone "inizià u funziunamentu di parcheghju", entre l'infurmazioni di u veiculu nantu à u screnu di a vittura.U sistema di ascensore è viaghju guidà automaticamente u veiculu versu l'uscita.U pruprietariu aspetterà chì a so vittura apparisce à a surtita è scappa.

U ghjurnalista hà amparatu da l'agenzia municipale di u guvernu di a cità chì u cumplessu di parcheghju hè statu investitu è ​​custruitu da l'Assets Operation Co., Ltd Nantong Chongchuan, custruitu da Nantong Chongchuan Cultural Tourism Development Co., Ltd è implementatu da CSCEC.in modu EPC.

U garage automatizatu integra u cuncettu di cuncepimentu di edifiziu verde, armunia è prutezzione di l'ambiente.U disignu industriale è standardizatu riduce u rumore è a polvera in l'ambiente.Pigliò solu 150 ghjorni da u principiu di a custruzzione à u parking.

"Quest'annu, grazia à e trè misure principali" custruite, riformate è pianificate "è à l'interazzione generale di i dipartimenti pertinenti, circa 20.000 parcheghji publichi seranu aghjuntu".Trè cumplessi intelligenti di parcheghju 3D sò stati custruiti in Pansiang, Hongxing è Rengang Streets, secondu a persona incaricata di surveglià l'ordine di i veiculi in l'uffiziu municipale di u guvernu di a cità.Attualmente, 10 posti di parcheghju sò stati cumpletati è sò aperti à u publicu.

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 20-aug-2021
    8618766201898