U TURNING Hè A SOLUZIONE MEGLIO PER I DIVEWAYS

U TURNING Hè A SOLUZIONE MEGLIO PER I DIVEWAYS

1 - 副本

Cumu u turntable di vittura Mutrade pò risolve i vostri prublemi di accessibilità di parcheghju è garage?

Turning hè a megliu suluzione per viaghji è strade cù spaziu limitatu.Mutrade car turntables CTTsò assistenti di parcheghju ideali è ponu esse installati retrospettivamenti interni o esterni davanti à garage o parcheggi esistenti.

Girendu a vostra vittura nantu à un turntable, pudete minimizzà u spaziunecessariu in a vostra strada, sfruttate u spaziu limitatudispunibule, è evite micca dannà u vostru veiculu.Turning platforms turns both sedans, SUVs and trucks.Ideale per viaghji è garage novi è esistenti.

 

A megliu idea per un viaghju còmode in u garage

- turntable per vitture

Cuncepitu per dà più libertà durante u parcheghju è per fà più faciule da esce da un parcheghju o garage, u "spinner" di a vittura hè una soluzione utile quandu u spaziu hè limitatu in u vostru garage o strada, cusì u cunduttore pò lascià u parcheghju. senza manuvri difficiuli è tempu.

CTT (21) - копия

Avà ùn ci hè micca bisognu di caccià fora di u curru / garage / parcheghju in reverse, teme di sbattà in ogni ostaculu!

01

Versatilità di dimensioni

U turntable hè custituitu da parechji segmenti chì sò assemblati direttamente nantu à u situ, chì hè cunvenutu, perchè questu permette di assemblà una struttura di diversi, ancu u più grande, di diametru è ùn dipende micca da a larghezza di a porta.

02

Versatilità d'installazione

L'altezza di a tavula hè di solitu minima, micca più di 320 mm.Questu permette di utilizà a piattaforma, ancu in u parcheghju sotterraneo.

03

Versatilità di u disignu di a superficia

Sicondu u scopu di a piattaforma, a so superficia hè ancu finita (per l'esibizioni), o simplicemente fatta di lenticular steel sheet, chì hè dipinta in certi culori cù pittura in polvere.

Mutrade car turntables CTT sò dispunibuli in diverse dimensioni, è pudete sceglie u dirittu secondu i vostri bisogni.Pò esse una piccula struttura compacta per un spaziu chjucu è una vittura chjuca, o, à u cuntrariu, abbastanza grande per accoglie una vittura massiva è lascià u parking senza ostaculi.

Applicazioni per i giradischi Mutrade:

- turntables di vittura;

- turntables di motocicletta;

- tappe rotanti per fiere / mostre / presentazioni;

- tappe rotanti per i musei;

- tappe rotanti per sale d'esposizione;

- tavole rotanti per l'industria: tavole rotanti di assemblaggio, tavole rotanti logistiche, tavoli rotanti di parcheggio.

CTT inpit
CTT (4)
СТТ cù rampe 2
C_CwfMsVYAAw7iW - копия

Hè difficiuli per voi di retrocede da a vostra strada, per esempiu, perchè vive in una strada trafficata, in un angulu strettu, avete un sprain, o avete una mobilità limitata?

Turntable Mutrade сar, pudete facilmente turnà u vostru veiculu 180 gradi in u vostru garage o strada, chì vi permette di guidà in modu sicuru è facilmente direttamente nantu à a strada.

 

 

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 22 dicembre 2020
    8618766201898