U primu parcheghju 3D ecologicu di Jiangyan Taizhou District sarà ufficialmente operativu prestu!

U primu parcheghju 3D ecologicu di Jiangyan Taizhou District sarà ufficialmente operativu prestu!

Uni pochi ghjorni fà, in u situ di un prughjettu ecologicu di parcheghju tridimensionale à l'est di l'Hospital di u Populu, l'impiegati stanu finalizzanu l'equipaggiu per preparà per l'usu ufficiale.U prugettu serà ufficialmente cumissionatu à a fini di maghju.

U parcheghju ecologicu tridimensionale copre una superficie di circa 4566 m², l'area di custruzzione hè di circa 10 000 m².Hè divisu in trè piani, cù un totale di 280 posti di parcheghju (cumprese a riservazione), cumprese 4 posti di parcheghju "ricarica rapida" à u pianu di terra è 17 posti di parcheggio "caricamentu lenta" à u sicondu pianu.Durante a prova gratuita, più di 60 veiculi sò stati parcheggiati ogni ghjornu in a fase iniziale.Dopu à a spedizione ufficiale, diversi metudi di pagamentu cum'è u salariu di u tempu, u prezzu di limitu di ogni ghjornu, u prezzu di u pacchettu mensile è u prezzu di u pacchettu annuale seranu accettati per u publicu à sceglie.U standard di pagamentu per u parcheghju hè un pocu più bassu di quellu di l'altri parcheggi.In più di parcheghju, u giardinu di u tettu hè liberu di visità.

Paragunatu à u parcheghju spartutu, ci sò quattru spazii luminosi in u parcheghju.

U primu hè di salvà efficacemente a terra, riservà u spaziu per una estensione è riservà un spaziu di parcheghju "mecanicu" à u terzu pianu, cù circa 76 posti di parcheghju.
Siconda, per mette in risaltu a custruzione ecologica, u layout di u giardinu di u tettu, u giardinamentu verticale di a facciata, u giardinaggiu di l'internu è i territorii adiacenti, cù una superficie di più di 3000 metri quadrati.
Terzu, u disignu hè di moda, cù un muru di cortina metallica inclinata nantu à a facciata, cù un sensu più forte di linea;Ogni strata hà una struttura cava cù una permeabilità megliu.
Quartu, ci sò più metudi di pagamentu.Introduce un modu di carica parallela non-stop è un sistema di pagamentu WeChat per fà i pagamenti di parcheghju più convenienti per i citadini.

2021043015511848703

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 27-May-2021
    8618766201898