PARCHEGGIO PUZZLE: QUÈ "NISUN SAI"

PARCHEGGIO PUZZLE: QUÈ "NISUN SAI"

Sistema di parcheggio bidirezionale(serie BDP), cunnisciutu ancu u sistema di parcheghju di puzzle, hè statu prima introduttu in Cina à l'iniziu di l'anni 1980, è hè statu migliuratu è ottimizatu assai da ingegneri Mutrade in l'ultima dicada.

11 1

A serie BDP hè una di e nostre soluzioni di sistema di parcheghju più famose, largamente applicata in spazii cummirciali cum'è edifici d'uffizii, alberghi, centri commerciali, ristoranti, aeroporti, etc. Unità idraulica unica.PUZZLEU sistema di parcheggio sviluppatu da Mutrade permette di alzà e piattaforme 2 o 3 volte più veloce per accurtà estremamente u tempu di fila di parcheghju è di ricuperazione.

Ascensore di parcheghju di vittura Ascensore di vittura Piattaforma di parcheggio di piattaforma elevatrice di piattaforma elevatrice

A sicurezza hè unu di i fatturi chjave per assicurà una bona sperienza di parcheghju.

Più di 20 dispusitivi di sicurità sò implementati in modi meccanichi, elettrici è idraulichi per prutege a pruprietà di l'utilizatori è i cunduttori.

11 3

Unu maiò hè u dispusitivu anti-caduta, chì hè dinù u più frequenti cuncerna di i clienti glubale.In u sistema di parcheghju di puzzle Mutrade, hè rializatu da un quadru in forma di porta, fattu di tubi d'acciaio rettangulari 40x40mm, chì prutege tutta a piattaforma da a testa à a coda, chì face cum'è un forte cappucciu à a vittura sottu.

Siccomu a so struttura puramente meccanica, a so rata di malfunzionamentu hè 0, è NO serviziu di mantenimentu mai necessariu.

Malgradu u fattu chì a struttura BDP hè compatta, a capacità massima di ogni piattaforma hè 3000kg, mentre chì u pesu di vittura permessu hè max 2500kg.

Pudete confià cumplettamente e vostre vitture è pruprietà à u nostru sistema!

In più di a sicurità, l'esperienza di usu di stu tipu di parcheggio è di guida hè di grande impurtanza.Ci sò sensori à a parte anteriore è posteriore di u sistema per evità i veiculi di più longu è ancu impediscenu parcheghju impropriu.Un tappu di vittura regulabile hè stallatu per risolve stu prublema.

sistema di parcheggio automatizatu ascensore di vittura

Ci hè 3 pusizioni di arrestu per i bulloni chì vi permettenu di aghjustà indipindentamente u locu di arrestu per una lunghezza adatta di a vittura parcheggiata.A distanza trà ogni pusizioni hè 130 mm, chì hè abbastanza per u 99% di i veiculi.I clienti ponu sceglie u megliu postu secondu a lunghezza di u so veiculu è a distanza di e rotule.Inoltre, a barra hè stata cuncepita in a forma di u tubu tondu invece di rettangulare per prutege i vostri pneumatici à u massimu.

 

Sò questi picculi dettagli di design chì facenu u nostru pruduttu perfettu è largamente accettatu.È questu hè tuttu u scopu di u dipartimentu di ingegneria Mutrade !

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: 11-Nov-2020
    8618766201898