ASCENSORE DI PARCHEGGIO A DUE NIVELLI - ASCENSORE PARCHEGGIO COMPLETAMENTE PIEGHEVOLE

ASCENSORE DI PARCHEGGIO A DUE NIVELLI - ASCENSORE PARCHEGGIO COMPLETAMENTE PIEGHEVOLE

-- Hydro- Park 5120 --

PARCHEGGIO COMPLETAMENTE PLEGABILE

Ascensore di parcheggio HP-5120 - cuncepitu per parcheggiare vitture in dui livelli.A megliu opzione per parcheghju di vitture sia in garages di edifici residenziali è edifici di uffici, sia in spazii aperti.

I muvimenti di a piattaforma sò realizati per mezu di cilindri idraulichi fissati nantu à i forbici verticali.A piattaforma in a pusizioni superiore hè fissata cù chjusi meccanichi chì impediscenu à a piattaforma di calà spontaneamente da a pusizione superiore.I chjusi di sicurezza di a piattaforma meccanica sò liberati da un elettromagnete, chì hè cuntrullatu automaticamente.

- Più faciule ch'è mai - installate, operate è parche -

A simplicità di l'installazione è u cuntrollu di l'elevatore di parcheghju HP-5120, è ancu a so affidabilità, rende indispensabile se vulete ottene un spaziu di parcheghju extra u più simplice pussibule.U prucessu di assemblea simplice, u layout compactu è u funziunamentu estremamente simplice cù chjave / buttoni o telecomando key fob (opcional) facenu u HP 5120 Parking Lift accessibile à tutti i gruppi d'utilizatori.

u megliu stacker di parcheghju per l'ascensore di garage

L'elevatore di parcheghju a forbice hà un vantaghju cumpetitivu impurtante in dimensioni in generale (unu di i disinni più chjuchi), chì li permette di esse utilizatu in spazii è stanze cù cundizioni strette (per esempiu, hè faciule d'integrazione di 3 unità in parcheggi standard cù spazii di colonna). finu à 7,5 metri).

U miccanisimu hè furnutu cù dui cilindri idraulici italiani, ricunnisciuti capi di u mercatu mundiale in l'equipaggiu di parcheghju.

A piattaforma horizontale stabile è un putente mecanismu di elevazione di forbici idraulici sò convenienti, affidabili è senza pretensioni in funziunamentu.

A vittura di u livellu più bassu hè parcheggiata direttamente nantu à a basa di cimentu è deve esse cacciata per liberà un spaziu di parcheghju per alzà / calà a piattaforma cù a vittura di u livellu superiore.

L'absenza di rack di supportu vi permette di guardà è mantene l'elevatore compactly, chì vi permette di ùn disturbà a visualizazione di u spaziu è l'integra in diversi prughjetti senza disturbà l'aspettu esteticu.

Ogni ascensore hà una unità di alimentazione separata, sistema elettricu autonomu è sistema di cuntrollu.

ножничный парковочный лифт ножничный подъемник для парковки
лифт для парковки ножничный подъемник гидравлический подъемник автомобильный

I fasci inferiori di l'elevatore deve esse ancorati à a basa di cimentu.Questi paranchi d'accoppiamentu anu bassi requisiti per a superficia di muntatura.

Снимок экрана 2022-03-10 в 11.17.13

Uopere di ingegneriachì u cliente hè rispunsevule per furnisce indipindentamente include:

- illuminazione di l'area di entrata-uscita è di a cabina di l'operatore;

- e misure di prutezzione di u focu deve esse furnite in un modulu o gruppu di moduli di sistemi rotativi ARP in cunfurmità cù i requisiti lucali.

- riscaldamentu di a cabina di l'operatore;

- drenu da a zona di stallazione di u modulu;

- finitura è pittura di a cabina di l'operatore, chjude strutture in l'area di entrata-uscita.

- Cunsiglii di Mutrade -

In u casu di a prisenza di una cabina di l'operatore chì assicura u funziunamentu di un gruppu di moduli, a stanza induve si trova l'operatore, per creà cundizioni di travagliu còmode, deve esse cunsideratu cum'è un chjusu riscaldatu cù una temperatura di l'aria micca più bassu. 18 ° С è micca più altu di 40 ° С.A temperatura di l'aria in l'armarii di u sistema di cuntrollu ùn hè micca più bassu di 5 ° С è micca più altu di 40 ° С, hè permessu di furnisce u riscaldamentu lucale.

ARP TAMPLE2 - 副本

- Fate u sistema stessu -

Parti opzionali per u gruppu tutale:

- Canopy

- Dispositivu di resistenza à u ventu è à u terrimotu

- Spegnimentu di u parcheghju è u dispusitivu di rimuzione

- Porta à rulli automatica

 

Parti opzionali per ogni parcheghju

- Dispositiu automaticu impeditu à i graffi

- Palette giranti

- Dispositivu anti-sliding

Per piacè cuntattate Mutrade per sapè di più nantu à tutte e funzioni di u Sistema Rotary è uttene un pianu di parcheghju gratuitu.

请首先输入一个颜色.
请首先输入一个颜色.
  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Aug-12-2022
    8618766201898