I VANTAGGI DI PARKING MULTI-LEVEL

I VANTAGGI DI PARKING MULTI-LEVEL

I vantaghji di parcheghju multi-livellu

In l'articulu precedente, avemu parlatu di ciò chì hè un sistema di parcheggio multi-livellu, perchè questi sistemi di parcheghju ponu aiutà à migliurà l'infrastruttura di e grande cità in u mondu, spiegò u principiu di u travagliu di sti sistemi, è hà ancu datu qualchi cunsiglii per installà. sistemi di parcheghju di tipu puzzle.

DISEGNU CONCEPTUAL parcheghju SOLUZIONE MUTRADE
DISEGNU CONCEPTUAL SOLUZIONE di parcheghju di vittura MUTRADE sistema di parcheghju di ascensore automatizatu
DISEGNU CONCEPTUAL parcheghju SOLUZIONE MUTRADE

L'installazione di sistemi di parcheggio multifunzionale multi-livellu hè una soluzione win-win

U parcheghju in terra multilivellu hè u modu più economicu è micca menu efficau per risolve u prublema di parcheghju un gran numaru di vitture in una zona limitata.Puderanu cuntene à parechji centu di veiculi è ponu esse stallati in edifici staccati o attaccati à i mura di l'edificazioni.

 Inoltre, i nostri parcheghji multi-livellu anu parechje cunfigurazioni.U parcheghju automatizatu multilivellu hè un cumplessu cumplicatu di utilità.U so designu hè un prucessu difficiule chì richiede un altu prufessiunalità è i nostri specialisti sò pronti à dimustrà ancu in i prughjetti più cumplessi.Per u funziunamentu efficiente di tali sistemi, l'equipemu cù cumpunenti muderni è affidabili è diversi dispositi di sicurezza.

A struttura di u parcheghju automatizatu si trova nantu à una fundazione di striscia prefabbricata.

U sistema di parcheggio multi-livellu piglia un minimu di tempu è spaziu.Ogni suluzione architettonica pò esse cunsiderata durante a stallazione di un parking.

U parcheghju pò esse stallatu cum'è un edifiziu separatu, cum'è una estensione o una struttura separata.A forza è a affidabilità di a struttura metallica permette di esse installatu in i zoni propensi à l'uragani è i timpeste.A tecnulugia speciale di trasfurmazioni è di fabricazione di elementi strutturali permette di aumentà a vita operativa finu à 30 anni.

elevador de autos sistema di parcheggio automaticu sistema di parcheghju idraulicu soluzioni di parcheghju parcheghju verticali sistema di parcheghju automaticu sistema di parcheghju automatizatu torre di parcheggio ascensori per autos parcheghju automatizatu puzzle parcheghju sistema di parcheggio multilivellu sistema di parcheggio meccanicu garage
sistema di parcheggio intelligente di parcheggio a sbalzo Ascensori per parcheggi intelligenti Sistema di parcheggio in torre intelligente Sistema di parcheggio in torre intelligente Ascensore idraulico a 2 posti Soluzione di parcheggio intelligente Sistema di parcheggio multilivello Ascensore per parcheggi 2 posti Ascensore per parcheggi automatici Equipaggiamento di parcheggio sotterraneo Sistema di parcheggio sotterraneo a 4 posti ascensore di parcheggio torre di parcheggio intelligente equipaggiu di parcheggio meccanicu
elevador de autos sistema di parcheggio automaticu sistema di parcheghju idraulicu soluzioni di parcheghju parcheghju verticali sistema di parcheghju automaticu sistema di parcheghju automatizatu torre di parcheggio ascensori per autos parcheghju automatizatu puzzle parcheghju sistema di parcheggio multilivellu sistema di parcheggio meccanicu garage
Prughjettu di parcheghju di puzzle Sistema di parcheghju idraulicu di parcheghju multilivellu Ascensore di parcheggio multi-storia

Riassumemu i vantaghji principali di i sistemi di parcheghju

• Salvà spaziu.A compattezza hè u vantaghju principale di un parcheghju multi-livellu, pò esse usatu in spazii cù una superficia minima.

Prima

Dopu

• Risparmia di costu.Malgradu un certu investimentu iniziale, a lucazione di a terra in u futuru serà bassu per via di a piccula zona occupata.A mancanza di persunale riduce ancu i costi.

• Sicurezza.I nostri moderni sistemi di parcheghju furnisce a megliu prutezzione pussibule contru u furtu.U muvimentu di una vittura senza cunduttore, senza bisognu di manuvra quandu entra in un parcheghju riduce u numeru di accidenti.

• Riduzzione di u tempu di parcheghju.L'operazione di parcheghju di una vittura in un parcheghju automatizatu ùn dura micca più di un minutu è mezu.

Ci hè ancu esse nutatu l'amichevule ambientale, postu chì i vitture in u parking si movenu cù u mutore off, è ancu una varietà di disinni, chì vi permette di sceglie un disignu per ogni esterno.

Hè ora di custruisce versu u celu, micca in larghezza!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 20-aug-2020
    8618766201898