SMART PARKING - Hè UN PASSU VERSÀ A CRAZIONE DI SMART CITIES

SMART PARKING - Hè UN PASSU VERSÀ A CRAZIONE DI SMART CITIES

к — копия
PARCHEGGIO INTELLIGENTE:

Hè una tendenza globale in u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu

6
к

"Smart city" hè un sistema interconnessu di tecnulugii progressivi unichi, chì simplifica a gestione di i prucessi interni urbani è migliurà u standard di vita di a pupulazione.

L'interessi di i citadini - u so cunfortu, a mobilità è a sicurità sò in u core di u cuncettu di "Smart City".Un puntu impurtante in i piani per u sviluppu di e cità intelligenti hè a creazione di una gestione efficace di u parcheghju urbanu.

"Parcheghju intelligente" hè un sistema di gestione di parcheghju unificatu specializatu creatu utilizendu tecnulugii muderni per a ricerca rapida è còmuda di parcheghju, assicurendu a sicurità è automatizà u prucessu di parcheghju.Riducendu u tempu di parcheghju, stu sistema di parcheghju cumpletu è intelligente aiuta ancu à riduce l'emissioni da e vitture.

I direzzione principali di u sviluppu di "parcheghju intelligente" sò "intelligente"sensori di parcheggioè "intelligente"sistemi di parcheghju automatizatu.

A prima tappa hè rispunsevuli di a rilevazione precisa è di u locu di i parcheghji dispunibuli è di a pruvisione di dati nantu à a dispunibilità di parcheghju nantu à i parcheggi apposta per e famiglie, donne, persone cù disabilità, u costu di parcheghju, etc.

Un altru stadiu impurtante versu a creazione di "parcheghju intelligente" chì minimizeghja l'azzioni di i cunduttori, hè l'intruduzioni diSistemi di parcheghju cumplettamente automatizatu.In questi sistemi, u cunduttore viaghja nantu à una piattaforma speciale è abbanduneghja a vittura.Allora a piattaforma trasferisce a vittura in u locu predeterminatu, riservatu o spaziu di parcheghju gratuitu, è informa u cunduttore nantu à u numeru di parcheghju.Per uttene un veiculu, u cunduttore hà bisognu di login è inserisce stu numeru nantu à una visualizazione speciale, dopu chì u sistema abbassarà a piattaforma cù u veiculu à u livellu di entrata.

PARCHEGGIO

- hè a stessa risorsa di servizii municipali, cum'è a rete elettrica è termale

A cità induve tecnulugii innovatori di parcheghju sò ragiunate introdutte oghje, ghjunghje à u so scopu più impurtante: riduce u trafficu "parassita" chì hè u tempu passatu da u cunduttore chì conduce una vittura chì si move à una vitezza minima in cerca di parcheghju.

A causa di u tempu passatu in cerca di parcheghju, e riunioni d'affari sò frustrati, a presenza di siti turistici è culturali, ristoranti è caffè hè ridutta: da unu o dui siti ogni ghjornu.I megalopolisi soffrenu di congestioni in e rete di trasportu, chì creanu assai inconvenienti à i residenti è i turisti è causanu danni à l'ecunumia.

Hè soprattuttu difficiuli per e municipalità di e cità vechji cù u sviluppu di alta densità di u centru storicu, induve hè impussibile di assignà novi spazii per parcheggi.Ovviamente chì hè impussibile di ricustruisce a cità, cusì hè necessariu di circà modi per fà un usu raziunale di e risorse dispunibili.

L'unicu modu efficau per risolve u prublema hè di aumentà u nùmeru di parcheggi ottimizendu l'usu di parcheggi esistenti.A transizione à a gestione di risorse basata nantu à a tecnulugia muderna deve fà l'usu di ogni spaziu di parcheghju u più pruduttivu pussibule.

Per risolve u prublema difficiuli di a mancanza di parcheghju, Mutrade hà sviluppatu è hè introduttusistemi di parcheghju autumàticu-tipu puzzlechì implica una trasfurmazioni evoluzione radicali di u parcheghju mudernu.

к

L'effettu di l'automatizazione di u sistema di trasportu urbanu

I sistemi di parcheghju di puzzle furniti da Mutrade salvanu significativamente l'area destinata à u parcheghju di e vitture è facenu u almacenamentu di e vitture convenientu è sicuru.

к

01

L'usu efficiente di i parcheghji scarsi

 

02

Riduce u numeru di infrazioni di trafficu stradale è di parcheghju

03

Aumentà u livellu generale di sicurezza è di mobilità di l'abitanti urbani

04

Aumentà a capacità di l'infrastruttura di trasportu

05

Minimizà l'impattu ambientale negativu

Trasportu è colapsu ambientale

per via di a mancanza di parcheghju in a cità

Nisuna cità pò diventà una cità sustenibile o intelligente s'ellu ùn hà micca parcheghju intelligente è efficiente.

Circa u 20% di u trafficu urbanu conta per i cunduttori chì cercanu parcheghju.Se a ghjente ùn pò micca truvà spaziu di parcheghju gratuitu o deve passà troppu tempu o soldi per un spaziu di parcheghju, probabilmente ùn torneranu micca per fà una altra compra, visitate u ristorante o spende i soldi in altre modu.Inoltre, a ghjente duverebbe avè abbastanza posti di parcheghju vicinu à a casa è u locu di travagliu.Ma l'impattu annantu à l'ecunumia di a mancanza di parcheghju ùn hè micca l'unicu prublema acutu di l'abitanti di e cità muderne ...

Ecologia - sfida seria separata à a crescita di e cità intelligenti.Sistemi di parcheggio intelligentiriduce a congestione di u trafficu è l'emissioni di i veiculi, riduce u cunsumu di carburante ottimizendu a strada, riduce u tempu di viaghju è u tempu d'attesa, chì porta à una riduzione di a contaminazione, rispettivamente.U parcheghju intelligente oghje hè più cà un elementu d'infrastruttura urbana necessariu.U parcheghju intelligente è compactu di puzzle ùn solu permette à e persone di parcheghja rapidamente è facilmente u so veiculu senza teme di sicurità, ma ancu influenza positivamente l'ambiente.

IntruducenduMutrade equipaggiu di parcheghju, hè pussibule di pianificà megliu è più efficacimente u trafficu di a cità, chì permette à l'amministrazione di a cità di gestisce in modu più efficace i so parcheghji.Tuttavia, ùn si tratta micca solu di truvà parcheghji gratuiti ...

I parcheggi intelligenti aiutanu à accelerà l'implementazione di e cità "intelligenti".

к
  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 10-ghjugnu-2020
    8618766201898