PARCHEGGIO SPECIALIZZATO IN U TERMINAL DI U PORTU MARITU PERU

PARCHEGGIO SPECIALIZZATO IN U TERMINAL DI U PORTU MARITU PERU

I terminali di l'auto cum'è un ligame logisticu separatu emergenu cum'è u risultatu di a rapida crescita di a dumanda di vitture impurtate.L'obiettivu principale di i terminali di vitture hè di furnisce una consegna veloce, ecunomica è di qualità di vitture da i fabricatori à i rivenditori.U sviluppu di l'affari di l'automobile hà purtatu à a necessità di migliurà a gestione di una carica cusì specifica è di cumminà tutte e prucedure in "una sola mano": da a scaricazione di a vittura in u puntu di ricezione à l'inviu à u pruprietariu.

 

Chì sò i terminali di vittura?

I terminali di vitture muderni sò punti intermedi in u sistema di trasportu mistu è multimodale di vitture.

U trafficu di tali terminali di vitture hè stimatu à parechji centu mila vitture annu, è à decimila vitture ponu esse guardatu à u stessu tempu.

Hè abbastanza chjaru chì l'elementu chjave hè a gestione ottima è a distribuzione di l'area di u terminal di a vittura, postu chì u so throughput dipende largamente da questu.

U piazzamentu è u almacenamentu di vitture in u territoriu di a terminal hà un impattu direttu nantu à a cumpetitività di a terminal di vittura cum'è un elementu di a catena logistica.

 

U parcheggio multilivellu hè u modu più efficau per accoglie un gran numaru di veiculi in una piccula zona.Hè per quessa chì u cliente di Mutrade hè ghjuntu cù l'idea di espansione u so locu di almacenamentu di vittura installendu l'equipaggiu di parcheghju.Cù l'installazione di 250 unità di stacker di vitture di 4 livelli, l'area di almacenamento di vitture hè aumentata di 1000 vitture.

Avà a stallazione hè in prugressu.

RoRo photo 3230 Perù
RoRo foto 2 HP3230
Ascensore idraulico a 4 stacker HP3230 Mutrade
Ascensore idraulico a 4 stacker HP3230 Mutrade
Ascensore idraulico a 4 stacker HP3230 Mutrade

Un bellu travagliu à a squadra di installazione lucale di i nostri clienti è desideranu chì a so attività sia sempre megliu!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: Jul-24-2022
    8618766201898