TENDENZA MONDIALE DI ARCHITECTURA: CARS IN APPARTAMENTI

TENDENZA MONDIALE DI ARCHITECTURA: CARS IN APPARTAMENTI

Ci sò persone chì ùn ponu micca parte cù a so vittura, soprattuttu quandu ci sò parechji di elli.

Una vittura ùn hè micca solu un lussu è un mezzu di trasportu, ma ancu un pezzu di mobili di casa.

In a pratica architettonica mundiale, a tendenza di cumminà u spaziu di vita - appartamenti - cù garages hè diventatu populari.Sempre più, l'architetti cuncepiscenu ascensori di carichi in cumplessi residenziali d'altitudine per elevà e vitture à appartamenti è penthouses.

图片1

Prima di tuttu, questu cuncerna l'alloghju caru è e vitture caru.I prupietari di Porsche, Ferrari è Lamborghini parcheghjanu e so vitture in salotti è balconi.Li piace à fighjulà e so vitture sportive ogni minutu.

Di più in più, l'appartamenti muderni sò dotati di ascensori di carichi per l'elevazione di vitture.Allora, in u prughjettu per u nostru cliente vietnamita, l'appartamentu hè statu divisu in zoni residenziale è garage, induve pudete parcheghju da dui à 5 vitture.In l'area di u garage hè statu stallatu un ascensore di vittura à forbice SVRC cuncepitu da Mutrade.

图片2

L'entrata di l'ascensore hè à u pianu di a terra.Dopu avè intrutu in a piattaforma, u veiculu di u mutore hè spento, dopu a vittura hè calata in u livellu sotterraneo di l'appartamentu cù l'elevatore di forbici S-VRC.A partenza da l'appartamentu hè realizatu in u listessu modu in l'ordine inversu.

图片3

L'usu di stu tipu d'equipaggiu di parcheghju hè cunsigliatu in u casu di u trasportu di una vittura in un pianu, per esempiu, per parcheghju sotterraneo in una casa di campagna.
U grande fattore di sicurezza di a custruzzione di l'elevatore di forbice per parcheghju permette di cunfigurà in modu flessibile i paràmetri tecnichi di u mecanismu di elevazione, cambiendu e dimensioni di a piattaforma, l'altezza di elevazione è a capacità di elevazione.
L'opzioni opzionali di elevatori di u tettu pruposti da Mutrade permettenu l'usu ottimale di u spaziu di a piattaforma è assicuranu a stabilità strutturale ancu quandu un secondu veiculu hè parcheggiatu in cima. , o per parcheghja un altru veiculu.

 

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di pubblicazione: 03-03-2021
    8618766201898