I VANTAGGI DI L'ASCENSORE DI CARBURATORE A SCISSOR CHE IMPULCERÀ U VOSTRE PARKING

I VANTAGGI DI L'ASCENSORE DI CARBURATORE A SCISSOR CHE IMPULCERÀ U VOSTRE PARKING

L'elevatore idraulicu di tippu di forbice, hè unu di i miglioriidrauliciAscensori sia per i picculi spazii cù aperture strette sia per i lochi induve ci hè bisognu di elevà varii carichi à diverse altezze sin'à 13 metri, ancu finu à 6 metri di lunghezza.

SCissor conveyor alternativu S-VRC, cuncepitu da Mutrade, soprattuttu utilizatu per trasportà un veiculu da un pianu à l'altru è cum'è una soluzione alternativa ideale per a rampa.Hè un pruduttu altamente persunalizatu, chì puderia esse persunalizatu secondu e diverse esigenze di i clienti da l'altezza di elevazione, a capacità di elevazione à a dimensione di a piattaforma.

S-VRC hè dispunibule in diverse mudificazioni.SPiattaforme singuli, doppie o triple una sopra l'altra o doppia piattaforma (duie piattaforme normali unite in una parte à fiancu) sò dispunibuli per adattà à una larga varietà di bisogni.A piattaforma unica hè comunmente aduprata per alzà è calà e vitture in fabbriche, negozi di vitture è ville private.

图片1

In altri scenarii, u SVRC pò ancu esse cuncepitu cum'è un ascensore di parcheghju per furnisce 2 o 3 spazii nascosti di a dimensione di solu un spaziu di parcheghju, è a piattaforma superiore pò esse cuncepita in armunia cù l'ambiente.

Indipendentemente da u scenariu, una fossa hè necessaria per installà u SVRC.

图片2

Garage invisibile

Un garage sotterraneo cù un ascensore hè una soluzione veramente innovativa è assai pratica.Una casa cù un garage sotterraneo acquista esclusività è fabricabilità incredibile.Stu garage radduppia u spaziu di parcheghju.Per parechji, un tali garage doppiu sotterraneo in a casa ùn hè micca un lussu, ma una necessità, per via di u spaziu di parcheghju limitatu.

图片3

Pudete mette un tali garage in u paisaghju assolutamente imperceptible.È l'elevatore per a vittura in certi casi ùn hè micca solu u più precisu è compactu, ma ancu l'unicu modu pussibule di mette a vittura in questu garage sotterraneo, induve hè impussibile d'urganizà un check-in in un altru modu.

图片4

A vittura hè più prutetta da l'influenzi esterni è i danni quandu si guarda in terra in una minera di cimentu impermeable (un tipu di bunker auto) equipatu di sistemi di ventilazione, riscaldamentu è illuminazione.

U vantaghju indubbitu hè chì a piattaforma hè calata naturalmente, grazia à a forza di gravità è u mecanismu idraulicu.

图片5图片6

 

 

A cunvenzione di l'elevatori di vitture

Di sicuru, u sistema di almacenamentu di vitture sotterraneo occupa menu spaziu paragunatu à un garage convenzionale per via di a mancanza di pareti.Questu diventa un fattore chjave quandu avete un spaziu di parcheghju assai limitatu.Hè pussibule prevede un parcheghju di ascensore in u garage sotterraneo per parechje vitture à una volta, se ci hè abbastanza spaziu.

图片7

Stu sistema pò esse usatu per l'almacenamiento sotterraneo di motociclette, ATV, motoneve, barche è qualsiasi altre equipaggiu senza ingombranu u spaziu di a superficia utilizable.U parcheghju à dui livelli hè guidatu da un mecanismu idraulicu, per quessa hè praticamente silenziu.U sistema di elevazione di vittura hè cuncepitu per funziunà à temperature da -15°C à +40 °C.

图片8

 

Sicurezza prima

Un garage sotterraneo hè più sicuru per a vittura.A piattaforma suprana (tettu) hè à u pianu cù u pianu.Hè fattu sanu sanu d'acciaio inossidabile, facendu durable è impermeable.U tettu di u parcheghju pò esse dicurativu è funziunale à u stessu tempu: quandu u garage hè chjusu, una altra vittura pò esse parcheggiata nantu à a so superficia.

A piattaforma suprana pò esse finita à vuluntà secondu u paisaghju lucale, cusì pudete fà un tappettu adattatu per l'area circundante (per esempiu, asfaltu, shingles, grava, grass, aluminium).Ciò chì esattamente serà deve esse decisu in anticipu prima di a stallazione di u sistema hè realizatu, postu chì u pesu è u grossu di u revestimentu deve esse cunsideratu.Cusì, a vostra vittura serà guardata in un veru béton sicuru sottuterra, chì, in più, hè cumplettamente invisibili da l'esternu.

图片9

A sicurità hè unu di i fatturi chjave per assicurà una bona sperienza di usu.

 SVRC hè furnutu cù un interruttore limitatu, quandu a struttura tocca l'interruttore limitatu, l'equipaggiu ùn cuntinuà à cuntinuà à risurrezzione pò impedisce a vittura superiore collide u tettu.

图片13

 

Handrails nantu à a piattaforma prutegge i cunduttori per esce da a sicurezza di a piattaforma.

图片10

Una pressione di un buttone - è u mecanismu idraulicu eleverà a vittura à a superficia in menu di 1 minutu!

Per ragioni di sicurità, quandu u buttone di cuntrollu remoto hè liberatu, a piattaforma si ferma automaticamente.

Inoltre, S-VRCaduttà facoltativamenteScatola operativa IP65,chìhà un eccellente effettu impermeabile è a polvera,è principalmenteusatu in stanzi umidi,è impedisce chì i fatturi ambientali affettanu a vita di serviziu.

图片11

 

Struttura SVRC trattata da taglio laser è superficia finita da u rivestimentu in polvere Akzo Nobel olandese, prolongasa vita di serviziu di l'apparecchi è fàshè più resistente à a corrosione.

图片16图片15图片14

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di post: 27-May-2021
    8618766201898