CHE COSA È PARCHEGGIO AUTOMATISMO MULTIPLE ?

CHE COSA È PARCHEGGIO AUTOMATISMO MULTIPLE ?

Cosa hè u parcheghju automatizatu multilivellu?

Cumu sò custruiti i garages di parcheggio multi-livellu

Cumu funziona u parcheghju multilivellu

Quantu tempu ci vole à fà un parcheghju

Hè una sicura di parcheggio multi-livellu

Cumu funziona u sistema di parcheggio intelligente

Cosa hè un sistema di parcheghju di torre

Cosa hè u parcheggio multistory

?

Sistema di Parcheggio Puzzle, Sistema di Parcheghju Bidirezionale Automatizatu è Sistema di Parcheghju Multi-livellu: ci hè una differenza?

U parcheghju automatizatu multilivellu hè un sistema di parcheghju fattu di una struttura metallica di dui o più livelli cù cellule per almacenà e vitture, in quale u parcheghju / a consegna di e vitture hè realizatu in modu automaticu da un sistema di cuntrollu apposta per u muvimentu verticale è horizontale di e plataforme. dunque, sti sistemi sò ancu chjamatisistemi di parcheggio bidirezionale multi-livellu(BDP) o sistemi di parcheghju di puzzle.

In altezza BDP pò ghjunghje15 livelli sopra terra, è per salvà u spaziu è aumentà u nùmeru di parcheghju, ponu esse cumminati cù sistemi di parcheghju automatizatu sotterranei.

A vittura hè spustata in u sistema di parcheghju cù u mutore di a vittura spenta (senza presenza umana).

Paragunatu à i parcheghji tradiziunali, BDP salva significativamente l'area destinata à u parcheghju, per via di a pussibilità di mette più posti di parcheghju nantu à a stessa zona di edifiziu.

Perchè e cità anu bisognu di sistemi di parcheggio bidirezionale multi-livellu?

- Cumu ottimisà u spaziu di parcheghju -

 

Oghje, u prublema di parcheghju in e grande cità hè soprattuttu agutu.U numaru di vitture cresce in modu stabile, è i parcheggi muderni sò assai mancanti.

Ovviamente, u parcheghju hè unu di l'elementi più impurtanti di l'infrastruttura di ogni edifiziu.Cusì, l'assistenza è, in cunseguenza, a prufittuità di un centru cummerciale o altre strutture cummirciali spessu dipendenu da a spaziosità è a cunvenzione di parcheghju.

L'autorità di a cità cuntinueghjanu à luttà apposta contr'à u parcheghju illegale, a legislazione in questu settore hè strettu, è ci sò sempre menu persone disposte à piglià risichi è parcheghjanu in u locu sbagliatu.Dunque, a creazione di novi parcheghji hè essenziale.In l'ultimi 10 anni, u numeru di vitture in i paesi hè aumentatu da quasi 1,5 volte, o ancu 3 volte.

Cusì, in cundizioni muderni, u parcheghju multi-livellu hè a megliu suluzione à u prublema.

Mutrade cunsiglii:

 Hè megliu installà un parcheghju multi-livellu u più vicinu pussibule à i lochi di congestioni di vitture.Altrimenti, i prupietarii di i veiculi ùn anu micca aduprà u parcheghju urganizatu è cuntinueghjanu à parchellu in i lochi antichi, spessu micca autorizati, è creanu congestioni di vitture è inconvenienti à l'altri visitatori.

Cumu funziona u sistema di parcheghju multi-livellu?

- U principiu di funziunamentu di u sistema di parcheghju bidirezionale -

1

Per piglià a vittura nantu à a piattaforma media in u livellu superiore

Mutrade sistema di parcheghju di vittura puzzle automatizatu parcheghju multilivellu prezzu idraulicu cumu

2

A piattaforma à a manca di u nivellu di l'entrata cullà prima

Mutrade sistema di parcheghju di vittura puzzle automatizatu parcheghju multilivellu prezzu idraulicu cumu 2

3

A piattaforma à mezu à u livellu di l'entrata scorri versu a manca

Mutrade sistema di parcheghju di vittura puzzle automatizatu parcheghju multilivellu prezzu idraulicu cumu

4

A vittura desiderata pò falà à u livellu di l'entrata

Mutrade sistema di parcheghju di vittura puzzle automatizatu parcheghju multilivellu prezzu idraulicu cumu

Quantu tempu ci vole à fà un parcheghju ?

- Tempu di stallazione -

Tempu di stallazione per i sistemi di parcheggio multi-livellu, cum'èBDPdi dui, trè è quattru livelli, sarà menu di un mese, assumendu 6 à 10 persone sò implicati in u prucessu di stallazione, cumpresi versed in a stallazione di i pirsuni sistemi idraulici è elettrici.

U calculu di u tempu di stallazione dipende direttamenteu numeru di parcheggiin u sistema stallatu.Quantu più parcheghji, u più tempu ci vole à stallà.Dunque,a distribuzione curretta di e risorse di u travagliughjoca un rolu impurtante in u prucessu di stallà l'equipaggiu di parcheghju.Hè dinò chì u più persone implicate in a stallazione di u sistema di parcheghju, u più cortu u tempu di stallazione, ma in a maiò parte di i casi hè un numeru relativamente raghjone di persone.

Un altru puntu chì deve esse cunsideratu -a scala di u prugettu.Per esempiu, a stallazione di sistemi di parcheghju di bassu livellu hè più faciule ch'è a stallazione di sistemi cù parechji livelli per via di a cumplessità di u travagliu in altezza.

 

A facilità d'installazione hè assicurata da u disignu prufessiunale di i nostri sistemi di parcheghju bidirezionale è una distribuzione còmuda di sub-assemblei.Inoltre, un manuale d'istruzzioni detallatu, disegni è struzzioni video sò inclusi cù l'equipaggiu per una facilità d'installazione.

Cunsiglii di Mutrade:

Per migliurà l'efficienza è accelerà u tempu di stallazione, ricumandemu di dividisce tutte e persone implicate in u prucessu di stallazione in gruppi di 5-7 persone per stabilisce diverse zone.

In teoria, pudete calculà u tempu apprussimativu necessariu per installà u sistema:

Basatu nantu à u fattu chì i nostri installatori prufessiunali passanu una media di 5 travagliadori per parcheghju (un travagliadore rapprisenta una persona per ghjornu).Dunque, a quantità di tempu per installà un sistema di 3 livelli cù 19 parcheghji hè:19x5 / n,induve n hè u numeru attuale di installatori chì travaglianu in u situ.

Questu significa chì sin = 6, dopu ci vole circa 16 ghjorni per installà un sistema di trè livelli cù 19 posti di parcheghju.

(!) In questi calculi, hè necessariu di piglià in contu u livellu di qualificazione di i travagliadori, per quessa, u tempu pò aumentà è in fattu pò piglià finu à un massimu di un mesi.

In u prossimu articulu anderemu in più dettagli nantu à i vantaghji di u parcheghju multi-livellu è a so sicurità ...

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Aug-04-2020
    8618561116673