SISTEMI DI PARKING COMPLETAMENTE AUTOMATISATI.PART 2

SISTEMI DI PARKING COMPLETAMENTE AUTOMATISATI.PART 2

к — копия

Sistema di parcheghju automaticu di navetta

Sistemi cumpletamente automatizati cù un tipu di rack di almacenamentu di vittura (cumbinazione di movimentu verticale è horizontale è scorrevule).

2021-11-01_16-10-11 - 副本
11
к
к

I Sistemi di Parcheggio (Shuttle) in Movimentu di l'Aereo Automatizatu sò un sistema di parcheghju roboticu di tipu navetta chì adopta un principiu simili di parcheghju meccanicu stereoscopicu.Diversi livelli di parcheghju sò cunnessi à l'entrata da l'ascensore (s), è ogni livellu hà un slider chì hè rispunsevule per spustà i veiculi da sinistra à diritta.Hè unu di i sistemi più efficaci chì manipulanu u muvimentu verticale è horizontale simultaneamente.Per almacenà una vittura, u cunduttore hà solu bisognu di parcheghja a vittura in u parcheghju è tuttu u prucessu di restu sarà fattu da u robot di parcheghju automaticamente.

 

A serie MLP adopta principii simili di packing è struttura di sistema cum'è parcheghju meccanicu stereoscopicu.Ogni pianu di u sistema hà un traverser chì hè rispunsevule per u muvimentu di i veiculi.Diversi livelli di parcheghju sò cunnessi à l'entrata da l'ascensore.Per almacenà a vittura, u cunduttore hà solu bisognu di piantà a vittura in a casella di l'entrata è tuttu u prucessu di accessu à a vittura serà fattu da u sistema automaticamente.

 

15

 

Pianu sopra a terra

Sistema sopra a terra, massimu di 6 piani, i posti di parcheghju cunsigliatu per ascensore hè di circa.60.

Pianu sottuterra

Sistema sotterraneo, entrata in cima, finu à 6 sottopiani.Pò esse ancu mezzu sottuterra, cù accessu à mezu.

PERCHÈ PARCHEGGIU ROBOTICU CHE QUALQUE ALTRE ?

Se paragunemu diversi tipi di equipaggiu di parcheghju cù parcheghju roboticu, truveremu:

- U parcheghju simplice ùn hè micca cusì cunvene cum'è u parcheghju automatizatu (indipendente).U parcheghju robotizatu hè più economicu, perchè u valore di ogni spaziu di parcheghju aumenta.U parcheghju simplice hè più adattatu per u almacenamentu di vitture à longu andà, mentre chì i sistemi completamente automatizati ponu esse aduprati per u almacenamentu à longu andà è ancu per u parcheghju di corta durazione.

- Parcheghju semi-automaticu (i sistemi di puzzle sò in fondu), sò un pocu più intelligenti, ma l'equipaggiu ùn pò micca esse fattu troppu altu o troppu largu, è a velocità di corsa ùn hè micca cusì alta cum'è in sistemi completamente automatizati.Ogni settore di l'equipaggiu pò avè solu finu à 40 posti di parcheghju, etc. quandu i sistemi completamente automatizati sò 60-70.

2
к — копия
к — копия
к — копия
к — копия
1
Ci hè qualchì vantaghju in più di risparmià spaziu?
sistema di parcheghju roboticu mutrade parcheghju rotativu automatizatu
Sistema di parcheghju di cilindru rotativu muyrade ascensore di parcheggio garage automatizatu
к
к

Risparmio di spaziu

Elogiatu cum'è u futuru di u parcheghju, i sistemi di parcheghju cumplettamente autumàticu maximizanu a capacità di parcheghju in l'area più chjuca pussibule.Hè soprattuttu benefica per i prughjetti cù una zona di custruzzione limitata, postu chì necessitanu assai menu impronta eliminendu a circulazione sicura in e duie direzzione, è rampe strette è scale scure per i cunduttori.

Risparmio di costu

Riducenu i requisiti di illuminazione è di ventilazione, eliminanu i costi di manodopera per i servizii di valet parking, è diminuiscenu l'investimentu in a gestione di a pruprietà.Inoltre, genera a pussibilità di aumentà u ROI di i prughjetti usendu l'immubiliare extra per scopi più prufittuali, cum'è negozi di vendita o appartamenti supplementari.

Sicurezza supplementu

I sistemi di parcheghju cumplettamente automatichi portanu una sperienza di parcheghju più sicura è più sicura.Tutte l'attività di parcheghju è di ricuperazione sò realizate à u livellu di l'ingressu cù una carta d'identità posseduta da u cunduttore stessu solu.U furtu, u vandalismu o peghju ùn avissi mai accadutu, è i danni potenziali di scrapes è denti sò riparati una volta per tutte.

Parcheghju cunfortu

Invece di circà un locu di parcheghju è di pruvà à sapè induve a vostra vittura parcheggiata, u sistema di parcheghju automatizatu furnisce assai sperienza di parcheghju cunfortu cà u parcheghju tradiziunale.Hè una cumminazione di una grande quantità di tecnulugia avanzate chì travaglianu inseme senza saldatura è senza interruzzione chì ponu purtà a vostra vittura direttamente è sicura in faccia.

Parcheghju verde

I veiculi sò spenti prima di entre in u sistema, cusì i mutori ùn funzionanu micca durante u parcheghju è a ricuperazione, riducendu a quantità di contaminazione è emissioni da 60 à 80 per centu.

Quantu hè sicuru di parcheghju in un sistema di parcheghju automaticu?

Per parcheghja una vittura in u sistema di parcheghju autumàticu, u cunduttore hà solu bisognu di entre in una speciale zona di parcheggio è lasciate a vittura cù u mutore spento.Dopu quì, cù l'aiutu di una carta IC individuale, dà un cumandamentu à u sistema per parcheghja a vittura.Questu compie l'interazzione di u cunduttore cù u sistema finu à chì a vittura hè stata fora di u sistema.

A vittura in u sistema hè parcheggiata cù un robot cuntrullatu da un sistema intelligente programatu, cusì tutte l'azzioni sò risolte chjaramente, senza interruzzioni, chì significa chì ùn ci hè micca minaccia per a vittura.

к
3

Dispositivi di sicuritàin zona di parcheghju

Chì tippu di vitture ponu esse parcheggiate in sistemi di parcheghju cumplettamente automatizatu?

Tutti i sistemi di parcheghju roboticu Mutrade sò capaci di accoglie sia sedan è / o SUV.

4
к
к
4 - 副本

Pesu di u veiculu: 2.350 kg

Carica di a rota: max 587 kg

* Diverse altezze di veiculi nantu à diffI livelli erenti sò pussibuli à dumanda.Per piacè cuntattate cù a squadra di vendita di Mutrade per cunsiglii.

Ci sò differenze:

Siccomu l'equipaggiu di parcheghju cumplettamente automatizatu hè un nome generale per diversi tipi di sistemi di parcheghju chì permettenu parcheghju compactu, veloce è sicuru di vitture senza intervenzione umana.In questu articulu, fighjemu un ochju più vicinu à sti tipi.

  • Tipu di torre
  • Aviò in muvimentu - Tipu di navetta
  • Tipu di cabinet
  • Tipu di corridoiu
  • Tipu Circular

 

Sistema di parcheghju completamente automatizatu di tippu di torre

 

A torre di parcheggio Mutrade, a serie ATP hè un tipu di sistema di parcheghju automaticu di torre, chì hè fattu di una struttura d'acciaio è ponu almacenà da 20 à 70 vitture in rack di parcheggio multilivellu utilizendu un sistema di elevazione à alta velocità, per maximizà estremamente l'usu di terra limitata in u centru di a cità è simplificà l'esperienza di parcheghju.Passendu a carta IC o inserendu u numeru di spaziu nantu à u pannellu di operazione, è ancu spartutu cù l'infurmazioni di u sistema di gestione di parcheghju, a piattaforma desiderata si moverà à u livellu di l'entrata di a torre di parcheghju automaticamente è rapidamente.

L'alta velocità di elevazione finu à 120 m / min accurta assai u vostru tempu d'attesa, facendu pussibule di ottene a ricuperazione più veloce in menu di dui minuti.Pò esse custruitu cum'è un garage stand-alone o fiancu à fiancu cum'è un edifiziu di parcheghju cunfortu.Inoltre, u nostru disignu di piattaforma unica di tippu di pallet di pettine aumenta assai a velocità di scambiu cumparatu cù u tipu di piastra cumpleta.

Sistema di parcheghju in torre Mutyrade Wohr Klaus Sistema di parcheghju

Cù 2 posti di parcheghju per pianu, massimu di 35 piani.L'accessu pò esse da u pianu sottu, mediu o superiore, o laterale.Si pò dinù esse custruitu-in tippu cù alloghju béton armatu.

Finu à 6 posti di parcheghju per pianu, massimu di 15 piani.Turntable hè opzionale à u pianu di terra per furnisce una cunvenzione superiore.

8
276129253_4902667586437817_8878221162419074571_n
4231860d12f31232fad9bbb98bdd

U tipu di torre di parcheghju multi-livellu travaglia per via di un ascensore di vittura situatu à l'internu di a struttura, da i dui lati di quale ci sò cellule di parcheghju.

U nùmeru di parcheghju in questu casu hè limitatu solu da l'altitudine attribuita.

• Superficie minima per custruisce 7x8 metri.

• U numaru ottimali di livelli di parcheghju: 7 ~ 35.

• Dentru un tali sistema, parcheghja finu à 70 vitture (2 vitture per livellu, max 35 livelli).

• Una versione estesa di u sistema di parcheghju hè dispunibule cù 6 vitture per livellu, max 15 livelli in altezza.

 

Leghjite nantu à u restu di i mudelli di sistemi di parcheghju cumplettamente automatizatu in u prossimu articulu!

  • Previous:
  • Next:

  • Tempu di Postu: Apr-02-2022
    8618766201898